Kako vam lahko pomagamo?

Kako vam lahko pomagamo?

Splošno

Babysits je spletna platforma za varstvo otrok, ker so na naši platformi starši in ponudniki varstva nenehno v stiku smo pripravili nekaj smernic vedenja. Od uporabnikov Babysits platforme pričakujemo, da bodo te smernice upoštevali in se vedli skladno z njimi. Smernice smo ustvarili, da bi ohranjali zaupanja in zanesljivosti skupnosti Babysits, tako da bodo ponudniki varstva in starši imeli kar se da dobro izkušnjo.

Starši in ponudniki varstva so odgovorni, da sami preverijo in spoznajo kandidate ter nato sprejmejo odločitev. Babysits ne odgovarja za uporabnike in njihova dejanja.

Platforma je za ponudnike varstva (fizične osebe) popolnoma brezplačna.

Starše in agencije pa prosimo za manjšo mesečno naročnino, ki jim omogoča komunikacijo z varuškami in načrtovanje srečanj.

Za več informacij preverite cenik.

Babysits uporabnikov NE preverja, redno pa preglejujemo nezaželjeno vsebino. Če izvemo za nezanesljivega uporabnika bomo račun nemudoma blokirali. Zaradi dejstva, da svojih uporabnikov ne preverjamo, se prosimo zavedajte, da ste sami odgovorni, da kandidate preverite in sprejmete odločitev.

Da bi zmanjšali tveganje in zagotovili varnost vaše družine priporočamo, da se starši srečajo s potencialnimi varuškami preden jim zaupajo v varstvo svoje otroke. Staršem priporočamo, da preden sprejmejo odločitev, preberejo priporočila ponudnika varstva. Za več informacij prosimo obiščite stran z nasveti za starše.

Tudi varuškam priporočamo, da se s starši srečajo preden se dogovorijo za varstvo. Zaradi lastne varnosti staršu predlagajte srečanje na javnem mestu in na srečanje pripeljite prijatelja. Za več informacij priporočamo, da obiščete stran z nasveti za varuške.

Uporabnikom močno priporočamo, da z ostalimi uporabniki komunicirajo prek platforme, dokler sogovorniku ne zaupajo dovolj, da bi izmenjali kontaktne podatke in bi z njimi komunicirali prek drugih kanalov. Za več informacij obiščite našo stran o zaupanju in varnost.

Pri Babysits, da bi ohranil vašo zasebnost uporabljamo številne varnostne ukrepe, ki jih tudi redno posodabljamo. Če se odločite, da ne boste komunicirali prek platforme, je za nas mnogo težje varovati vaše podatke saj ne moremo izvajati naših varnostnih ukrepov.

Staršem in varuškam priporočamo, da overijo svojo identiteto s potrditvijo email naslova, telefonske številke in s tem, da povežejo ostale račune.

Priporočamo, da za komunikacijo uporabljate našo storitev saj ima vključene številne varnostne ukrepe, s katerimi lahko nadziramo obnašanje uporabnikov in zavarujemo vaše podatke. Med komunikacijo na naši platformi lahko nadziramo in odgovorimo na neprimerno vedenje s strani drugega uporabnika. Če se odločite, da boste z uporabniki komunicirali izven naše platforme vam ne moremo zagotoviti, da bodo vaši podatki varni. Z uporabo drugih kanalov za komunikacijo pa boste tudi povečali možnosti, da postanete žrtev goljufije.

Kraja identitete se zgodi, ko nekdo nezakonito uporablja vaše osebne podatke. Babysits nikoli ne prosi za vaše osebne podatke. Če neznan uporabnik zahteva vaše osebne podatke, nam to takoj sporočite, saj lahko gre za poskus goljufije. Če menite, da ste žrtev kraje identitete nas o tem obvestite in podajte prijavo na policijo.

Pri Babysits se trudimo zaznati in iz naše platforme odstraniti goljufe. Prav tako se trudimo hitro odzvati na prijave, pri komunikaciji zunaj naše platforme, vam v primeru, da pride do goljufije ne moramo pomagati. Za več informacij preverite stran o zaupanju in varnosti.

Uporabniki niso zavarovani prek naše platforme. Odločitev o zavarovanju je prepuščena vam.

Potujete ali se selite v drugo državo? Svoj Babysits profil lahko vzamete s sabo.

Babysits platforma obstaja v številnih državah, seznam lahko poiščete na Babysits.org.

Prek noge na spletni strani lahko kadarkoli spremenite državo ali jezik. Enostavno izberite zastavo in nato katero državo želite. Ko boste menjali državo vas bo platforma prosila za ponovno prijavo.

Za starše

Starši lahko poiščejo varuške na Babysits platformi prek iskalnika. Iščete lahko med varuškami v vaši bližini ali pa lahko objavite svoj profil tako, da vas lahko kontaktirajo zainteresirane varuške. Ko najdete varuško s katero želite stopiti v stik svoj račun nadgradite na Premium račun.

Starši lahko poiščejo tudi druge starše in med sabo izmenično pazijo otroke.

Če boste želeli kontaktirati varuške boste svoj profil morali nadgraditi na Premium Babysits račun. Račun lahko nadgradite prek strani za nadgradnjo računa (po registraciji) ali prek Babysits aplikacije.

Če želite preklicati Premium račun lahko to storite prek strani stanje računa. Če ste naročnino sklenili preko iOS aplikacije, jo boste tam morali tudi preklicati. To lahko storite preko nastavitev naprave prek Apple ID pod naročninami.

Prosimo upoštevajte, da vam po preklicu, naročnino še enkrat lahko zaračunamo, saj naročnine pobiramo z zamudo. Kot primer, če se je vaš nov mesec pričel prejšnji teden, se lahko zgodi, da naročnine še nismo zaračunali in, da jo bomo naknadno. Ne bomo zaračunavali drugih stroškov.

Če vam je na Premium računu ostali dnevi, jih lahko izkoristite. Kar pomeni, da lahko Premium račun prekličete, pa ga vseeno uporabljate do izteka naročniškega cikla. Če imate še vedno težave z Premium računom, nas prosimo kontaktirajte prek centra za pomoč uporabniom.

Ko poiščete primerno varuško se z njo enostavno lahko dogovorite za srečanje. Srečanje lahko načrtujete tako, da obiščete nabiralnik in kliknete na pogovor s to osebo. Na levi strani kliknite gumb “Načrtujte termin varstva”, da se z osebo dogovorite za srečanje.

Nove varuške lahko kontaktirate vse do izteka naročniškega obdobja. Tudi po izteku boste nemoteno lahko komunicirali z osebami, ki ste jih kontaktirali v času, ko ste imeli aktiven Premium račun.

Povprečna urna postavka: Na vašem profilu lahko določite povprečno urno postavko. Enako lahko storijo izvajalci varstva. To ni dokončna cena in vedno se o cenah lahko pogajate. Povprečne urne postavke se spreminjajo glede na dejavnike navedene spodaj.

Upoštevajte vaše želje: Če vaš otrok zahteva veliko pozornosti, se od vas pričakuje, da boste ponudili višjo urno postavko. Varuški morate plačati več v primeru, da pazi več kot enega otroka, saj bo to zahtevalo več energije in truda. Priporočamo vam, da se o plačilu dogovorite pred dogovorjenim varstvom, tako, da vsi veste kaj lahko pričakujete.

Upoštevajte starost in izkušnje varuške: Ko se odločate o višini urne postavke morate pomisliti tudi na starost varuške. Kot primer, 21 let stara študentka z veliko izkušnjami lahko pričakuje višjo urno postavko kot 15 letna dijakinja. Mislite tudi na to, da se med starostnimi skupinami razlikujejo tudi minimalne plače.

Ker je na nekaterih območjih pogodba obvezna, vam priporočamo, da preden varuška začne z delom podpišete pogodbo. Uporabite lahko tudi naš obrazec.

Lahko se zgodi, da ste z varuško imeli negativno izkušnjo. Za to nam je žal. Če ste varuško kontaktirali prek naše platforme, lahko za to varuško napišete mnenje. V vsakem primeru vas prosimo, da varuško prijavite prek centra za pomoč uporabnikom. Babysits bo o tej prijavi obveščen in jo bo preveril v najkrajšem možnem času.

Za varuške

Za varstvo otrok morate biti stari najmanj 15 let. Zaradi tega morate za uporabo platforme biti stari vsaj 15 let. V kolikor ste mlajši od 18 let morate za dovoljenje vprašati starše.

V kolikor se vaš profil pojavlja na vrhu iskanih zadetkov vas bodo starši hitreje našli. Da bi se med zadetki pojavljali višje lahko naredite naslednje stvari: 1. Pridobite vse značke. Namen značk je vzpostaviti skupnost zagnanih uporabnikov, to delamo tako, da višje pozicioniramo uporabnike, ki imajo boljše profile (več značk, več preverjanj…). 2. Redno uporabljajte platformo in urejajte svoj profil. 3. Osredotočite se na vaš opis. Starši bodo najprej opazili vaš opis.

Če želite stopiti v stik s starši to storite tako, da obiščete njihov profil in kliknete na gumb “Kontaktirajte uporabnika z imenom...”

Starši vas bodo lahko kontaktirali preko našega sistema za sporočanje. O prejetem sporočilu vas bomo tudi obvestili. Ko prejmete sporočilo lahko neposredno odgovorite prek platforme “prejeto”.

Svojo urno postavko postaviš sam/a na podlagi starosti, izkušenj in lastnosti. Na profilu lahko pirkažete povprečno urno postavko za varstvo enega otroka. Preverite lahko tudi koliko zahtevajo druge varuške.

Urna postavka se spreminja s številom otrok, ki jih čuvate, obveznostmi, ki jih med varstvom morate opravljati in lokacijo samega varstva. S staršem se sami dogovorite o višini urne postavke.

O načinu plačila se dogovorite s staršem. Varuške nam ne plačajo provizije in obdržijo 100% svojega zaslužka.

Razporejanje dela je prepuščeno vam. Na vašem profilu lahko ostalim poveste kdaj ste razpoložljivi. Enostavno izberite časovno obdobje (za vsak dan posebej) in jim tako sporočite kdaj lahko opravljate varstvo. Prav tako lahko na profilih staršev vidite kdaj iščejo nekoga za varstvo otrok.

Lahko se zgodi, da ste s staršem imeli negativno izkušnjo. Za to nam je žal. Če ste starša kontaktirali (ali je on kontaktiral vas) prek naše platforme, lahko za tega starša napišete mnenje. V vsakem primeru vas prosimo, da starša prijavite prek centra za pomoč uporabnikov. Babysits bo o tej prijavi obveščen in jo bo preveril v najkrajšem možnem času.

Vaš profil je odličen način, da drugi izvedo več o vas. Če v profil vključite jasno fotografijo obraza avtomatsko vzbudite več zaupanja. Starši redko kontaktirajo uporabnike brez fotografij profila.

Na žalost včasih starši ne odgovorijo na vsa sporočila. To je seveda odvisno od uporabnika. Staršev ne moremo prisiliti v to, da odgovorijo na poslano sporočilo. Preden jim pošljete sporočilo lahko na njihovih profilih preverite koliko časa ponavadi potrebujejo za odgovor (povprečen čas odgovora).

Račun

Če ste pozabili geslo nam lahko pošljete zahtevo za ponastavitev gesla. To storite tako, da kliknete na povezaco “Ste pozabili geslo?”, ki se nahaja pod vpisnim obrazcem. Po vnosu email naslova, ki je povezan z vašim računom vam bomo poslali sporočilo za ponastavitev gesla.

V vsakem trenutku lahko izbrišete vaš račun. Za izbris računa se enostavno vpišite v svoj uporabniški račun in obiščite stran za upravljanje računa. Na dnu strani kliknite na gumb za izbris računa. To dejanje bo vaš račun hkrati izbrisalo iz naše platforme. Če ste starš in imate kativno naročnino, se bo tudi ta avtomatsko preklicala.

Z namenom, da vas ostali uporabniki poiščejo hitreje ste profil naredili javen. To pomeni, da vaš profil lahko poiščejo drugi iskalniki kot recimo Google.

Brez skrbi, ko profil izbrišete iz naše platforme bo izbrisan tudi iz drugih iskalnikov, vendar iskalniki svojih podatkov ne posodabljajo dnevno. Da bo vaš profil popolnoma odstranjen iz vseh iskalnikov lahko traja tudi do 4 tedne.

Če želite profil narediti zaseben se morate prijaviti v vaš Babysits račun in nato obiskati stran “uredi profil”. Kliknite na gumb “Skrij profil”.

Ko prekličete svoj Premium račun s tem prekličete vsa nadaljna plačila, s tem ko skrijete profil samo profil skrijete pred drugimi uporabniki. Po preklicu vašega Premium računa, v kolikor imate še kaj preostalih dni lahko do izteka teh dni nemoteno uporabljate Premium račun. Po izteku Premium obdobja imate še vedno dostop do svojega brezplačnega računa, vključno z možnostjo komunikacije z vsemi uporabniki, ki ste jih kontaktirali pred iztekom Premium obdobja. V kolikor ne želite več uporabljati Premium računa, želite pa imeti dostop do vašega brezplačnega računa je to najboljša rešitev.

Če naredite vaš profil zaseben, ga skrijete pred drugimi uporabniki. To dejannje ne prkeliče vašega Premium računa. Med tem, ko je vaš profil zaseben lahko nadaljujete z vsemi pogovori, ki ste jih predhodno začeli.

Najprej preverite, če ste prijavljeni na platformi v pravilni državi; nikoli ne morete vpisati naslova, ki se nahaja izven države platforme na kateri ste prijavljeni. Prepričajte se tudi, da uporabljate pravi format zapisa poštne številke. V kolikor vašega mesta ni v naši bazi podatkov se prosimo obrnite na center za pomoč uporabnikom, da bomo mesto lahko dodali.

Kontaktni podatki npr. vaš naslov, email, telefonska številka in drugi računi (Facebook, Instagram…) nikoli ne bodo prikazani ali deljeni z drugimi uporabniki. Te podatke uporabljamo, da preverimo kdo ste, lahko prikažemo točne zadetke med iskanjem in vas po potrebi lahko kontaktiramo. Sami se odločite katere kontaktne podatke boste delili z drugimi uporabniki.

Od prejemanja email sporočil se lahko odjavite v vašem profilu pod zavihkom “Pregled” ali če kliknete na gumb “Odjavi se” v kateremkoli prejetem e-mail sporočilu. Trenutno se od prejemanja sporočil lahko odjavite prek naše spletne strani na računalniku ali drugi mobilni napravi, tega pa žal ni mogoče storiti prek naše mobilne aplikacije.

Geslo lahko spremenite tako, da obiščete vaš račun. Vnesite vaše trenutno in novo geslo in nato pritisnite "shrani". Za tem je vaše geslo posodobljeno.

Trenutno tega ne morete storiti sami. Če se po nesreči prijavite kot starš, mislili pa ste se prijaviti kot varuška, ali obratno, se prosimo obrnite na naš center za pomoč uporabnikom. Za vas bomo spremenili tip uporabnika.

Če ne prejemate e-pošte, obvestil ali sporočil vam priporočamo, da preverite mapo z vsiljeno pošto. Preverite tudi vaše nastavitve računa, če ste prijavljeni na prejemanje sporočil.

Pri Babysits uporabljamo politiko poštene uporabe. To pomeni, da smo postavili limit na poslana sporočila, da bi preprečili smetenje ali druge nepravilne uporabe naše storitve.

Naš cilj je ustvariti zaupanja vredno skupnost v kateri si sporočila izmenjujejo samo resnično zainteresirani uporabniki. Z omejitvijo prav tako upamo, da bodo poslana sporočila kvalitetnejša.

V primeru, da dosežete limit se lahko obrnete na center za pomoč uporabnikom.

Računov ne morete združiti sami. V primeru, da imate več računov, katere bi bilo potrebno združiti se prosimo obrnite na center za pomoč uporabnikom. Račune bomo za vas združili, tako bodo vsa sporočila dostopna na enem računu. Ko nas prosite za združitev računov ne pozabite navesti vseh email naslovov, ki jih želite združiti in email naslova, ki ga želite uporabljati naprej.

Če na telefon niste prejeli sporočila s kodo za preverjanje, vam priporočamo, da ponovno zahtevate kodo prek strani za preverjanje.

Če želite skriti pogovor z uporabnikom to lahko storite s klikom na gumb za arhiviranje. Popoln izbris pogovora ni možen.

Babysits svojim uporabnikom omogoča, da prijavijo vsebine, ki kršijo naše pogoje uporabein smernice skupnosti. Za prijavo uporabnika obiščite profil uporabnika in kliknite gumb prijavi ta profil. Odprla se vam bo stran kamor boste vpisali svojo prijavo in jo poslali. Babysits bo o tem obveščen in zadevo bomo obravnavali v najkrajšem možnem času. Prijave so zaupne, kar pomeni, da o prijavi ne bomo obvestili uporabnika, ki ste ga prijavili.

Mnenja in priporočila

Za razliko od priporočil lahko mnenje napišete zgolj uporabnikom s katerimi ste komunicirali prek naše platforme. Da napišete mnenje uporabniku boste morali obiskati vašo mapo s prejeto pošto. Če ste kontaktirali uporabnika boste videli gumb za oddajo mnenja. Ko boste kliknili na gumb boste preusmerjeni na stran za oddajo mnenja. Mnenje lahko oddate tudi anonimno.

Če napišete mnenje bomo uporabnika o tem obvestili. Prvih 14 dni uporabniku ne bo omogočen pogled mnenja, v kolikor ne bo za vas napisal mnenja.

Drugi uporabnik lahko napiše mnenje v roku 14 dni, mnenje bomo objavili, ko za vas napiše mnenje drugi uporabnik ali po preteku 14 dni.

Pojdite pod mapo prejeto in kliknite na gumb za mnenje, to vas bo peljalo nazaj na stran za mnenja, kjer boste lahko spremenili mnenje vključno z oceno in besedilom. Mnenja ni mogoče zbrisati, le urediti.

Če želite mnenje videti nemudoma, boste drugemu uporabniku morali napisati mnenje. Če tega niste in ne želite storiti boste za ogled mnenja morali počakati 14 dni.

Brisanje ali odstranjevanje mnenj, ki so vam jih napisali drugi uporabniki ni mogoče; saj s tem ocenjevanje uporabnikov postane brezpredmetno. Uporabnike lahko prosite, da spremenijo mnenje izbrisati pa ga ne morete. Vedno lahko mnenje komentirate. V kolikor mislite, da je mnenje neprimerno ali neresnično prosimo kontaktirajte naš center za pomoč uporabnikom, vašo zahtevo bomo preverili in jo primerno rešili.

Priporočilo lahko zahtevate od ljudi v vaši mreži. Ko boste priporočilo prejeli se bo javno prikazalo na vašem profilu. Prijatelje in družino lahko prosite za priporočilo prek strani za zahtevo priporočil.

Če ste v preteklosti že imeli varuško, katere niste našli prek Babysits ampak za katero veste, da našo platformo uporablja ji lahko napišete priporočilo. Varuška vam mora poslati prošnjo. Za ljudi, ki napišejo priporočilo, avtomatsko ustvarimo brezplačen Babysits račun.

Priporočila lahko vedno prezrete, s tem se ne bodo prikazala na vašem profilu. Priporočilo prezrete s klikom na gumb prezri, ki se nahaja poleg priporočila.

Če na tej strani ne najdete odgovora na svoje vprašanje, nam pišite.

Kontaktni obrazec