Pomoč - Za družine

Za družine

Družine lahko najdejo ponudnike varstva otrok na Babysits prek naše iskalne strani. V iskalno vrstico lahko vnesete svoje mesto, naslov ali poštno številko, da si ogledate ponudnike otroškega varstva na vašem območju.

Zainteresirani izvajalci otroškega varstva se lahko obrnejo tudi na vas, če imate popoln, viden profil.

Če želite ponudniku otroškega varstva poslati sporočilo, ga lahko kontaktirate tako, da obiščete njegov profil in kliknete gumb »kontakt«.

Prosimo, upoštevajte: če želite stopiti v stik z izvajalci otroškega varstva ali jim odgovoriti, mora biti vidnost vašega profila javna ali samo platforma in imeti morate aktivno naročnino Premium.

Ogled cen naročnine Premium.

Naročnino lahko nadgradite na Premium prek strani za nadgradnjo (po registraciji) ali prek aplikacije Babysits.

Naročnino na Premium lahko kadar koli prekličete. To lahko preprosto storite na strani Premium.

Če ste naročnino Premium sklenili prek aplikacije za iOS, boste morali preklicati naročnino prek aplikacije Apple. To lahko storite v nastavitvah naprave prek Apple ID pod Naročnine.

Če vam je naročnina na Premium ostala še kakšna dneva, lahko te preostale dni po preklicu naročnine na Premium še vedno uporabljate.

Če imate težave s preklicem naročnine Premium, se obrnite na nas.
Obrnite se na službo za pomoč strankam

V nekaterih državah obstaja funkcija rezervacij, kjer lahko rezervirate sestanke neposredno prek platforme. V teh državah lahko termin rezervirate tako, da zahtevate rezervacijo na profilu izvajalca varstva otrok ali v inboxu.

Če te možnosti ne vidite, lahko v državah, kjer rezervacije niso podprte, termine uskladite neposredno prek sistema za sporočanje in se glede podrobnosti dogovorite s ponudnikom otroškega varstva.
Več o sistemu Babysits Bookings.

Ja lahko! Ko je vaša naročnina Premium preklicana, lahko še vedno sporočite nove ponudnike otroškega varstva v vašem pogodbenem obdobju. Ko vam poteče pogodbeno obdobje, lahko še vedno nadaljujete pogovore, ki ste jih že začeli med naročnino Premium, ne morete pa več začeti novih pogovorov.

Koliko boste plačali izvajalcu varstva otrok, je odvisno od ponudnika varstva otrok in situacije.

Ponudniki varstva otrok sami določajo urne postavke za varstvo otrok glede na minimalno plačo, svoje kvalifikacije, spretnosti in izkušnje. To si lahko ogledate na njihovem profilu.

V svojem profilu lahko nastavite tudi ceno, ki jo želite ponuditi potencialnemu ponudniku varstva otrok.

Na koncu dneva je odvisno od vas in izvajalca otroškega varstva, da se dogovorite, koliko jim boste plačali.
Urne postavke se lahko razlikujejo glede na število otrok, ki jih imate, zahtevane dolžnosti, vrsto izvajalca varstva otrok in lokacijo dela varuške.

V nekaterih jurisdikcijah je sklenitev pogodbe zakonsko obvezna. Zaradi tega in da bo izkušnja varstva otrok lažja za obe strani, predlagamo, da izpolnite in pregledate naš prijavni obrazec.

Preberite obrazec za sprejem

Če ste imeli negativno izkušnjo s ponudnikom varstva otrok prek Babysits, lahko pustite oceno in/ali blokirate uporabnika.

V vsakem primeru vas prosimo, da ponudnika otroškega varstva prijavite naši ekipi za podporo prek njegove strani profila. Varuške bodo nato obveščene o teh poročilih in bodo ukrepale po potrebi.
Obrnite se na službo za pomoč strankam

Redno jim pošiljamo opomnike in e-poštna sporočila ter skrivamo neaktivne profile na naši iskalni strani. Vendar pa lahko storite tudi nekaj korakov:
* Na njihovih profilih si lahko ogledate njihovo zadnjo aktivnost in njihov povprečni odzivni čas. Priporočamo, da se obrnete na ponudnike otroškega varstva, ki so bili pred kratkim aktivni, da povečate svoje možnosti za odgovor.
* Varuške morda niso videle ali prebrale vašega prvega sporočila. V tem primeru bo morda koristno, da jih ponovno kontaktirate.
* Zadnji nasvet je, da ste sami aktivni. Če bo izvajalec varstva otrok opazil, da že nekaj časa niste aktivni ali da ne odgovarjate na vaša sporočila, bo morda sklepal, da ne iščete več varuške in vas verjetno ne bo kontaktiral.

Starši lahko zahtevajo polno vračilo* svoje naročnine Premium v 14 dneh od nakupa. Po 14 dneh žal ne moremo zagotoviti vračil.

  • To velja le za naročnine Premium, kupljene neposredno pri Babysits. Plačila prek tretjih oseb, kot je Apple, so izključena.
    Obrnite se na službo za stranke, če želite zahtevati vračilo.

Na premium strani vašega računa boste morda videli gumb »posodobi način plačila«. Če je tako, lahko kliknete ta gumb, da posodobite svoje plačilno sredstvo.

Če tega gumba ne vidite, trenutno ni mogoče posodobiti podatkov o vašem bančnem računu vaše naročnine Premium. V tem primeru nas kontaktirajte, če želite posodobiti podatke o svojem bančnem računu.

Premium stran
Obrnite se na službo za pomoč strankam