Prevare in goljufije

Prevare in goljufije

Kraja identitete se zgodi, ko nekdo nezakonito uporablja vaše osebne podatke. Babysits nikoli ne prosi za vaše osebne podatke. Če neznan uporabnik zahteva vaše osebne podatke, nam to takoj sporočite, saj lahko gre za poskus goljufije.

Kako lahko preprečite prevare kot uporabnik?

  1. Nikoli ne zaupajte podatkov o sebi drugim uporabnikom, ki jih ne poznate dobro ali jim ne zaupate. Bodite previdni pri osebnih podatkih, kot so podatki o potnem listu, emaili, telefonske številke, življenjepisi itd.
  2. Če se na vas obrne organizacija se najprej o njej pozanimajte. Če o njej ne najdete informacij gre najverjetneje za prevaro.
  3. Nikoli ne pošiljajte/sprejemajte denarja od nekoga, ki ga ne poznate in z njim še niste sodelovali.
  4. Bodite previdni, ko zasledite kakšno žalostno zgodbo. Na primer zgodba o preminulem partnerju. Goljufi se velikokrat igrajo z našimi čustvi, da bi dobili kar želijo.
  5. Pred prvo rezervacijo se spoznajte. Prepričajte se, da je uvodni sestanek na javnem mestu. Če ne zaupate situaciji, lahko enostavno odidete.
  6. Če vas uporabnik kliče iz skrite ali tuje telefonske številke je to dober razlog za previdnost. Večina uporabnikov ima lokalne številke.
  7. Nikoli ne nakazujte denarja prek neznanih aplikacij. Goljufi velikokrat uporabljajo prilagojene aplikacije, ki vodijo v lažne strani, da bi prišli do vaših plačilnih podatkov.
  8. Nikoli ne sprejemajte dela od osebe, ki je niste spoznali. Prave družine si vas bodo želele spoznati preden vam bodo zaupale svoje otroke.
  9. Nikoli ne plačujte za preverjanje ozadja uporabnikov in ne uporabljajte neznanih podjetij za preverjanja ozadja uporabnikov. Goljufi lahko sami stojijo za temi podjetji in vam ukradejo denar ali v najslabšem primeru ukradejo vaše osebne podatke.
  10. Zaupajte svojim občutkom. Če se nekaj zdi preveč dobro, da bi bilo res, je najverjetneje res. Če še vedno dvomite o identiteti osebe, se obrnite na nas. Z veseljem si bomo ogledali profil uporabnika za vas in vam dali nekaj nasvetov.

Ali menite, da ste postali žrtev prevare?

Če menite, da ste žrtev prevare, nam to takoj sporočite, da bomo lahko blokirali račun osebe in preprečimo nadaljnje poskuse prevare.

Zadevo prijavite policiji. Če menite, da ste postali žrtev kraje identitete ali drugih prevar priporočamo, da vložite prijavo na policijo.

Pomoč uporabnikom