Pomoč - Profil Babysits

Profil Babysits

Če ste pozabili geslo, lahko zahtevate ponastavitev gesla s klikom na povezavo »pozabljeno geslo« pod poljem za prijavo. Ko vnesete e-poštni naslov, povezan z vašim računom, vam bomo po e-pošti poslali povezavo za ponastavitev gesla. Če imate še vedno težave s prijavo, nas kontaktirajte.
Obrnite se na službo za pomoč strankam

Račun lahko preprosto izbrišete s klikom na »deaktiviraj račun« na dnu strani računa. Ko izbrišete svoj račun, bo vaš profil odstranjen tudi iz naše platforme. Če ste starš in imate naročnino Premium, bo tudi ta preklicana.
Stran z računom

Če želite narediti svoj profil zaseben, se prijavite v svoj račun Babysits in pojdite na stran za urejanje profila. Kliknite gumb »naredi profil zasebni«.

Na Babysits preklic naročnine Premium ustavi vaše samodejno plačilo.

Če ne želite več, da vam zaračunavamo naročnino Premium, vendar želite še naprej imeti dostop do svojega računa, je to najboljša možnost.

Če vaš račun postane zaseben, postane vaš profil neviden za druge uporabnike. To dejanje ne prekliče vaše naročnine Premium. Medtem ko je vaš profil zaseben, lahko nadaljujete vse pogovore, ki ste jih že začeli z drugimi uporabniki.

Najprej preverite, ali ste prijavljeni v platformo svoje države; morda ne boste mogli vnesti naslovov, ki se nahajajo zunaj države, v kateri ste prijavljeni. Nato se prepričajte, da uporabljate pravilno obliko poštne številke. Če imate še vedno težave, se obrnite na nas.
Obrnite se na službo za pomoč strankam

Od e-poštne storitve Babysits se lahko odjavite na strani z obvestili ali s klikom na povezavo za odjavo v katerem koli obvestilnem e-poštnem sporočilu.
Stran z obvestili

Geslo lahko spremenite tako, da se pomaknete na stran za prijavo in varnost. Vnesite trenutno in novo geslo ter kliknite »Shrani«.
Stran za prijavo in varnost

Vrsto računa lahko spremenite na strani z osebnimi podatki svojega računa. Če ga ne morete spremeniti sami, se obrnite na našo službo za stranke.
Stran z osebnimi podatki
Obrnite se na službo za pomoč strankam

Pri Babysits sledimo politiki poštene uporabe. To pomeni, da smo uvedli omejitev števila sporočil, ki jih lahko uporabnik pošlje, da bi preprečili neželeno pošto in kakršno koli drugo zlorabo storitve sporočanja.

Naš cilj je doseči zaupanja vredno skupnost, v kateri uporabniki pošiljajo sporočila drugim uporabnikom samo takrat, ko jih predlagana storitev dejansko zanima. Z omejevanjem količine sporočil, ki jih lahko pošljejo uporabniki, upamo tudi, da bodo uporabniki pošiljali bolj kakovostna sporočila.
Če ste dosegli svojo omejitev, se lahko za več informacij obrnete na podporo strankam.

Če niste prejeli potrditvene kode, lahko zahtevate novo kodo na strani z osebnimi podatki.

Pogovora ni mogoče popolnoma izbrisati. Vendar pa lahko pogovor skrijete s klikom na gumb za arhiviranje v mapi »Prejeto«.

Babysits uporabnikom omogoča prijavo vsebine na Babysits, ki krši naše Pogoje in določila ali smernice skupnosti. Če želite prijaviti uporabnika, lahko obiščete njegov profil in kliknete »prijavi ta profil«. Ko oddate poročilo, bo Babysits obveščen, lahko razišče in po potrebi ukrepa. Prijave so zaupne, uporabnik, ki ste ga prijavili, ne bo obveščen o vaši prijavi.

Profili na vrhu rezultatov iskanja so najbolj opazni in zanimivi.

Če želite povečati svojo uvrstitev pri iskanju:
* Prislužite si značke. Bolj preverjeni profili z več značkami so prvi prikazani v rezultatih iskanja.
* Uporabljajte platformo in redno preverjajte/posodabljajte svoj profil.
* Hitro in pravočasno odgovorite na vsa sporočila, ki jih prejmete.
Prislužite si značke

Za zaupanje in preglednost je potrebna fotografija profila, ki jasno prikazuje vaš obraz. Starši in varuške verjetno ne bodo stopili v stik z uporabnikom brez profilne fotografije.

Da bi vas drugi uporabniki Babysits lažje našli, je po javnih profilih omogočeno iskanje. To pomeni, da je lahko vaš profil vključen tudi v iskalnike, kot je Google.

Ne skrbite, če izbrišete svoj profil iz naše platforme, bo odstranjen tudi iz iskalnikov. Upoštevajte, da iskalniki ne posodobijo vseh sprememb na straneh vsak dan. Upoštevajte, da lahko včasih traja do 3 mesece, preden je vaš profil v celoti odstranjen iz iskalnikov.