Zaupanje je ključ do uspeha

Zaupanje je ključ do uspeha

Ko iščete varuško ali službo varuška, ni nič pomembnejšega od zaupanja in varnosti. Zaradi tega mora skupaj delati celotna skupnost Babysits. Tukaj je skupek najpomembnejših korakov, ki jih Babysits izvaja in kaj lahko storite sami:

Babysits ukrepi o zaupanju in varnosti

Preverjanje uradnega osebnega dokumenta

Preverjanje uradnega osebnega dokumenta

Uporabniki lahko dobijo preverjen račun z predložitvijo uradnega dokumenta (npr. vozniško dovoljenje, potni list, osebna izkaznica itd.).

Kako preverjanje osebnega dokumenta deluje

Mnenja in priporočila

Mnenja in priporočila

Spoznajte varuške in starše, tako da preberete priporočila in mnenja in poglejte kaj sod rugi člani skupnosti povedali o njih.

Varna komunikacija

Varna komunikacija

Naš sistem za varno komunikacijo ima vgrajeno funkcijo avtomatskega pregleda, ki zazna sumljivo vedenje.

Varna plačila

Varna plačila

Uporabljamo varen sistem za plačevanje, ki z drugimi nikoli ne deli informacij o vaših karticah ali bančnem računu. Plačilo prek Babysitsa je brezgotovinsko, enostavno, vaši podatki pa so na varnem.

Cene

Preverjanje profila

Preverjanje profila

Ponudniki varstva lahko svoje profile preverije s pomočjo e-naslova, telefonske številke in s povezavo drugih spletnih profilov. Preverite uporabnikov profil in poglejte katere informacije so preverili.

Standardi skupnosti

Standardi skupnosti

Babysits ima nabor standardov skupnosti, za katere pričakujemo, da jih bodo upoštevali vsi člani. Vsi člani se ob prijavi na platformo strinjajo s standardi in pogoji storitve skupnosti.

Standardi skupnosti

Kaj lahko storite za varno izkušnjo

Pri Babysitsu želimo uporabnikom dati moč, da sprejemajo svoje odločitve. Tukaj je nekaj nasvetov, ki vam bodo v pomoč pri zagotavljanju varne uporabniške izkušnje:

Komunicirajte prek Babysits

Komunicirajte prek Babysits

Za komunikacijo izberite Babysits sporočila, ki imajo vgrajeno funkcijo avtomatskega pregledovanja, ki zazna sumljiva vedenja. Na profil nikoli ne vključujte kontaktnih podatkov.

Načrtujte rezervacije preko Babysits

Načrtujte rezervacije preko Babysits

Z rezervacijami boste imeli jasen pregled nad načrtovanimi in preteklimi termini varstva in dogovorjeno urno postavko ter podrobnostmi.

Plačujte preko Babysits

Plačujte preko Babysits

Plačevanje prek Babysits je preprosto, varno in zelo priporočljivo. Uporabljamo brezgotovinski, enostaven in varen sistem za plačevanje, ki z drugimi uporabniki ne deli vaših osebnih informacij.

Pozorno preglejte profile in uporabnike

Pozorno preglejte profile in uporabnike

Ko naletite na profil s slabim opisom, bodite previdni. Uporabnika lahko prijavite s klikom na gumb.

Ne delite osebnih podatkov

Ne delite osebnih podatkov

Z uporabniki, ki jih niste spoznali osebno, nikoli ne delite fotografij osebnih dokumentov, naslova, e-naslova, telefonske številke ali informacij o bančnih računih.

Pred prvo rezervacijo priporočamo uvodno srečanje

Pred prvo rezervacijo priporočamo uvodno srečanje

Prvo srečanje naj bo vedno v javnosti.

Preverite mnenja in priporočila

Preverite mnenja in priporočila

Preden načrtujete prvo srečanje, preberite mnenja in priporočila ter prosite za kopije morebitnih certifikatov.

Uporabite obrazec

Uporabite obrazec

Izpolnite ta obrazec pred prvim terminom varstva, da se izognete kakršnim koli težavam, ki bi nastale med terminom varstva.

Obrazec

Pomagajte preprečiti prevare

Pomagajte preprečiti prevare

Imate občutek, da nek uporabnik ni iskren ali zaupanja vreden ali se obnaša sumljivo? Uporabnika prijavite centru za pomoč uporabnikom in sledite našim nasvetom za preprečevanje prevar.

Nasveti za preprečevanje prevar

Prijavite sumljive člane

Prijavite sumljive člane

Uporabnike spodbujamo, da prijavijo tiste uporabnike, ki kršijo naše standarde skupnosti.

Če želite več nasvetov za varnejše in enostavnejše varstvo otrok, si oglejte:

Prispevki skupnosti

Izjava o omejitvi odgovornosti

Pomembno je vedeti, da ne izvajamo samodejnih pregledov članov naše skupnosti. Preverjanje določenega uporabnika je dolžnost članov skupnosti. Rešujemo lahk težave, ki se pripetijo na naši platformi, potrebno pa je imeti v mislih, da težav, ki nastanejo izven naše platforme ne moremo reševati.